2011-05-22

Ännu en helg har passerat!

Har haft en jättebra helg, men den gick fööör fort!! Som alltid!!

I fredags var jag först på middag med tjejerna, vilket var supermysigt och asbra för mina magmuskler. Fler sånna dejter och jag kommer att ha magrutor inom kort.. :) Sedan gick jag och Emma vidare till Knutsson där vi spelade "hjälp-på-traven-spel" innan vi gick vidare mot Break. Vi fann trevligt sällskap och avslutade kvällen med en promenad genom stan och några steg upp i luften hehe. Kanonkväll!!

I lördags blev det mys för hela slanten. Bra film, kinamat och lite godis på det. Härligt!

Idag har jag plockat lite i lägenheten. Det går sakta, men säkert! Är inte jättenöjd med köket, men det får bli ett senare projekt.

Nu väntas det god mat tillagad av älskade Mamsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!