2011-07-18

Snälla sol, KOM FRAM!!

Vart tog sommarvädret vägen? 

Hade varit skönt att få spendera lite tid på stranden under sin semester. Detta väder får mig bara att bli trött och seeeg! 

En utomlandsresa hade ju inte skadat! MEN...Vem ska jag åka med? Vart jag ska få pengarna ifrån? 

Denna regndag kommer att spenderas inomhus. Jag ska städa, få besök av Henrik som ska hämta sitt pass (som jag råkade sno med mig i flytten) och mysa med Adam. Förhoppningsvis kan vi mysa till det med en film ikväll då älsklingen har sovmorgon i morgon. Det gillar vi!!
 

6 kommentarer:

  1. jag vill också utomlands! har kollat på resor till turkiet, vill nu nu nu :) haha..

    SvaraRadera
  2. http://www.fritidsresor.se/sista-minuten-resor/

    Massor att välja mellan!!! :)

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tro mig, dit hittar jag alldeles för lätt. Pengarna saknas dock fortfarande :(...

    Gabriella: Jag önskar verkligen att jag hade råd... vill såååå gärna :)

    SvaraRadera
  4. Jag bara längtar till solen, havet och stranden. Men vi får väl se om det blir någon resa. Har kollat i september men eftersom det är så kort varsel dit så måste ju hela resan betalas nu :s Så himla typiskt!

    SvaraRadera
  5. Det känns som att en utomlandsresa gör så att man orkar med hösten på ett annat sätt. Nu har man ju knappt känt av den svenska sommaren heller så hösten kommer att kännas superlång. :(

    SvaraRadera

Ordet är ditt!