2011-10-05

Idag är det onsdag!

Denna förmiddag har jag släckt bränder med filt och brandsläckare, börjat fundera huruvida jag har fungerande brandvarnare i mitt hem och fått ÄNNU MER respekt för elden. Jag har nämligen varit på brandskyddsutbildning och fått både teori och praktik.

Eftermiddagen spenderas på jobbet med mitt härliga gäng med ungar. Synd bara att huvudvärken, som nu pågått i 3 dagar, inte vill ge sig. Mina värktabletter sviker mig och jag börjar bli orolig över att det kan vara en förkylning på gång. Inget vi välkomnar nu när jag ska ha en härlig semester till veckan. Tänker kurera mig med både huskurer och apotekets piller de närmsta dagarna.

Hm.. fick precis en inbjudan till middag och mys under fredagskvällen. Jag började genast se fram emot morgondagen MEN det är ju för sjutton inte fredag imorn. Det är ju bara onsdag idag, vilket betyder att det är torsdag imorn. Nu blev veckan plötsligt så oerhört lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!