2012-02-17

Härliga fredag!!!

Nu ska det snart promeneras på stan tillsammans med min kära MallaBalla. Känns som en evighet sedan vi såg varandra. Vi har lite att skvallra ikapp om. Dessutom hoppas vi på att finna oss något nytt att ta på oss imorgon. Något dretsnyggt, men hyfsat billigt vore ju kalasfint en dag som denna!!

Ikväll får jag fint främmande. Älskade barndomsvännerna Jenny, Emma och (förhoppningsvis) Sofia kommer hit för god mat och dryck. Mys och eventuellt ett besök på Harrys blir! ska dock ta det lite lugnt med tanke på att vi bör rulla mot Örebro i bra tid imorn. Tåget går 14.09 från stationen och innan dess lockar det lite med en lunch på Jensens. Vi får la se vad som hinns med.

Nää, bäst jag gör mig redo innan bruden min kommer och plockar upp mig. Blir skönt att komma ut i det vackra vårvädret en sväng!

2 kommentarer:

  1. Jag säger detsamma...härliga fredag. Ha det superkul! Hoppas att du får det bra på nya jobbet.
    Saknar dig gumman.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vännen! Saknar dig med!! KRAM

      Radera

Ordet är ditt!