2011-06-01

Brist på tålamod!!

Ledigt imorn då. Skööönt! Behöver lite sovmorgon och därefter är det hårdkörning i lägenheten som gäller.

I eftermiddag ska jag till EM-möbler och förhoppningsvis hitta mitt nya soffbord. Vore ju toppen om jag fick med mig det hem direkt. Chansen är nog dock minimal. Är garanterat en beställningsvara och en evig väntan. Mitt tålamod räcker inte till för det just nu känner jag. Vill gärna bara knäppa med fingrarna så är allt klart. Skulle dessutom önska att fingerknäppningarna kunde trolla fram lite extra pengar. Finns nämligen MYCKET kvar att lägga slantar på.

Ikväll hoppas jag på en rejääält bra baksmälla tillsammans med Emma! ;-)

1 kommentar:

  1. Länkar till dig från min nya blogg om det e ok? Annars får du säga till :)

    Kram K

    SvaraRadera

Ordet är ditt!