2011-06-22

Mycket, men mycket roligt!!

Nu är det mycket som ska hinnas med och mitt i allt detta så är jag väldans trött och skulle behöva blunda en stund. Ikväll ska jag och Emma besöka systemet och därefter kommer mina fina vänner Sofie och Milla på besök. De ska kolla in mitt nya hem (som ff ser ut som en arbetsplats/kaosbostad). Dessutom ska det målas naglar, sys upp och ner och in kläder, packas ner saker i väskan (-orna om inte allt får plats i en)... med mera. Allt detta i någorlunda rask takt eftersom jag ska upp före fem i morgon bitti och ta emot de första barnen på jobbet.

Hm.. jag vet att det förväntas en massa regn under helgen, men det skiter jag faktiskt fullständigt i. Jag ska bannemej ha klänning på midsommarafton och ett leende på läpparna precis heeeela tiden. Njuta är vad jag ska göra helt enkelt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!