2011-11-22

Mamma, dags att ta ut Vård Av ditt Barn!!

Ligger hemma och förlorar ytterligare lite pengar idag. Vaknade med blåsor i halsen. INTE TREVLIGT. Har dessutom ont i hela kroppen. Hoppas att det inte är något långvarigt. De som känner mig vet ju vad rastlös jag blir av att vara hemma. Gaaah!! Ska försöka lindra smärtan när jag sväljer med lite te och en kopp het buljong. När jag var yngre så hade jag en underbar mor som kunde fixa sånt här åt mig. Tycker att hon borde kunna ta ut några VAB-dagar för att ta hand om mig nu med. Jag är ju faktiskt fortfarande hennes dotter, hennes barn!!



  

2 kommentarer:

  1. Du får krya på dig så vi snart har dig tillbaka på jobbet. Kram Emma mamma

    SvaraRadera
  2. Du är inte yngre längre, du är äldre :-) . Krya på dig. / Bror

    SvaraRadera

Ordet är ditt!