2011-11-23

Nu vill jag bli frisk!

Gaaah, jag blir TOKIG av att ligga här hemma. Vill bara bli frisk så jag kan jobba. Det är dessutom frustrerande att ligga hemma och se allt som skulle behöva göras här, men som jag inte har ork till. Hade jag bara varit ledig, så hade jag i alla fall kunnat fixa och trixa med det. Blir hemma och kurerar mig imorn med, men på fredag hoppas jag innerligt att jag ska få återgå till mina småttingar.

Helgen blir lugn oavsett hur jag mår. Får förhoppningsvis besök på lördag förmiddag och på kvällen blir det eventuellt bowling med brudarna. Det är ju första advent dessutom, så jag borde väl leta upp min lilla jullåda och pynta lite. Skulle behöva en julstjärna att hänga i vardagsrumsfönstret, men de ekonomiska prioriteringarna ser annorlunda ut för tillfället. Jag har mycket att se fram emot i december och det kostar att ha roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!