2010-12-19

Ansträngande att skriva dessa ord.. :P

Jag vet inte vad det är med mig och min kära sambo idag. Vi är extremt sega båda två. Jag har inte pluggat ett dugg, vi har heller inte handlat som vi tänkte och egentligen behöver. Vi har bara legat och halvsovit i soffan och låtit dessa söndagstimmar passera. Kvällen kommer garanterat att se ut på samma sätt. Kanske att vi slår igång en film som underhållning. Vore skönt faktiskt! Frågan är, vilken film?!

Jag tror förresten jag ska köpa vitpepparkorn imorn. Magsjukan verkar närma sig från alla håll och jag VILL INTE vara sjuk under jul och nyår!!

1 kommentar:

  1. det fick jag förra söndagen, fast det var bara en dag jag spydde sen var det mest illamående och ont i magen. niklas klarade sig utan att spy men hade det andra.

    SvaraRadera

Ordet är ditt!