2010-12-15

LOST

När man jobbar på skolan så äter man lunch runt 11 så vid den här tiden på eftermiddagen blir jag hungrig som en varg. Därför tänker jag snart fixa iordning lite käk och mysa ner mig framför ett avsnitt av LOST. Ja, du hörde rätt! Jag har börjat titta på LOST igen. Henrik har ju sett alla avsnitt som finns och jag har varit ganska nyfiken, men inte förstått så mycket den senaste tiden. Jag tror bara jag har sett 1 1/2, kanske 2 säsonger. Börjar dock från början igen för det var ju några år sedan man såg de första avsnitten. Jag minns när jag och älsklingen satt som klistrade i soffan i Jönköping och följde varje avsnitt med spänning. Det var tider det!! Haha.. nej det är minsann bättre nu, men det lät som en kommentar som liksom bara skulle in där... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!