2010-12-27

Dagarna går!!!

Idag hade vi fikadejt med Milla och Jimmy. Vi blev bjudna på en jättegod pepparkakscheescake och annat smaskigt julgodis. Helt i min smak!! Som alltid sprang timmarna förbi och jag längtar redan till vår nästa dejt som vi började planera innan vi for hemåt. Det är bara frågan NÄR? som ska besvaras, sedan kör vi!

I morgon måste jag fixa och trixa med min uppsats. Jag tänkte att jag skulle jobba hårt under förmiddagen så att jag kan njuta va hemmagjord pizza, en bra film och ÄLSKLINGEN under kvällen. Känner mig aningen "mätt" på detta skrivande nu så jag längtar tills det är över. Hoppas hoppas hoppas jag blir godkänd. Ska ju på opponeringsseminarium innan dess också och fick idag reda på att jag inte kommer att opponera på en uppsats, utan två. Mer jobb åt mig, men det ska jag nog klara av. Januari må bli en tuff månad, men sedan är utbildningen avklarad och jag kan fokusera helhjärtat på mitt nya jobb. Lycka!



bilder som visar min underbara jul med mina älskade nära och kära kommer... snart! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!