2011-03-02

Ett jädrans krångel.

Min sambo är nog lagom nöjd på mig idag.

Varje kväll när jag ska gå och lägga mig så ställer jag in alarmet på min mobil och räknar då alltid med en snoozeperiod på 20-30 minuter. Igår behövde dock min mobil ligga på laddning så jag ställde alarm på Henriks mobil istället.

I morse när det ringde för första gången så blev alarmet en del av min dröm så det tog ett tag innan jag förstod att det var mobilen som ringde. När jag väl insåg detta så lyfte jag upp mobilen för att trycka på snooze. Problemen var att jag inte hittade något. Lyckades stänga av tjutandet, men hittade ingen snoozefunktion. Fick då leta mig in alarmfunktionen och ställa om alarmet helt. Detta gjorde jag alltså tre gånger innan det var dags att gå upp.

Kan dock lova att det var minst lika irriterande för mig som för honom. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!