2011-03-04

MelloNörden

Hade en supermysig stund hos min underbara vän Johanna, hennes Markus och deras lilla Emilia i torsdags. Lyckades ta några kort, men de blev lite mörka tyvärr.




På vägen hem från Karlstad den kvällen så trodde jag till 99% att jag hade fått magsjuka. Fick så ont i magen och blev jätteillamående. Detta höll i sig tills i morse, men uvecklades aldrig till någon magsjuka. Det är förmodligen magkatarren som spelar mig ett spratt. Har haft ont hela dagen på jobbet så när jag kom hem tog jag en magkatarrstablett och gick och la mig. Det verkar dock inte vilja gå över. Blir lite lätt irriterad och ledsen över detta. Imorn ska jag ta en tablett direkt på morgonen för jag vill och ska orka gå på mässan hela dagen.



Haha... älsklingen säger att han avskyr melodifestivalen och när någon ringer och vi ser på det så låter han så ynklig och uttråkad. Nu är det dock han som sätter på Sanna Nielsen och går och visslar och nynnar för fullt. Det kallar jag mello-nörd om nått.. ;P.

I skrivande stund står han dessutom och sjunger på Linda Bengtzings låt. Haha...skrutten då. Det är minsann inge synd om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!