2011-03-06

Ingen toppendag detta inte.

Världens tråkigaste söndag. Längtar tills BigBrother och sedan kan det lika gärna få bli måndag.

Förresten så närmar det sig födelsedagar. Både min egen, men först min brors. Måste börja fundera på present. Och vad önskar jag mig? Det är också något jag behöver fundera över!

Nehe vettja om jag ska läsa en stund. Eller se om jag har nån bra film jag kan se. Känner mig uttråkad och extremt coca cola sugen. Har blivit alldeles för mycket läsk de senaste dagarna. Men imorn är det måndag. Då blir det minsann andra bullar.

Ja det blir det nog faktiskt. Det är ju faktiskt fettisdag på tisdag och då kanske det krävs lite skills i köket om det ska bli några semlor gjorda. Fast efter min härliga ärlighet om hur mina första bullar blev så vågar nog inte arbetskamraterna lita på mig i detta sammanhang. Men mig gör det inget. Jag kan agera smakprovare istället!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!