2011-03-09

One day at a time!

Jag funderar på om jag ska börja skriva om min mage de gånger den är bra istället för dålig. De tillfällena är nämligen mer unika och så riskerar jag inte att bli så tjatig som jag nu varit och är. Men jag kan intyga att om du tycker det är jobbigt att läsa om min magvärk så har jag, som får bära på smärtan, det 100 gånger värre.

Vet inte varför jag tar upp detta för ingen har klagat, men jag känner ju själv vilka tråkiga inlägg det ofta blir. Man blir lätt enformig när man bara tänker på en och samma sak hela tiden. Det tär dessutom på humöret och energin har jag märkt. Vill bli bra NU.... det är egentligen allt jag vill (för tillfället iallafall hehe).

Snart väntar sängen. Kanske kan den få mitt humör att poppa upp på rätt plats inför morgondagen. Optimisten ser en ljus torsdag framför sig!!!

1 kommentar:

  1. Hej skruttan! Inte lätt att alltid vara positiv när det är tungt... Jag kom på att jag glömt att bjuda dig på min födelsedagsfest som jag har på påskafton, du vet hur det blir när du inte har Facebook... =)Men då har jag i alla fall försenad födelsedagsfest! Hoppas innerligt att du inte är uppbokad! Puss och trevlig helg på dig min vän

    SvaraRadera

Ordet är ditt!