2011-02-28

Hårigt

Åsa frågade om jag hade löshår i, men näää mitt hår har faktiskt blivit såhär långt av sig självt. Helt sjukt för när jag var yngre så trodde jag aldrig att jag kunde få såhär långt hår. Jag hade ganska tunt och fjösigt. Det kom till en viss längd sedan var det ingen idé längre för det blev bara tunt längst ner i. Nu växer det dock som ogräs och är absolut inte tunt. Vet inte vad som har hänt. Det vet inte mamma heller för hon blir lika förvånad varje gång hon ser mig. Och då ses vi ändå ganska ofta hehe. Hon säger alltid "jag förstår inte vart du fick ditt långa, tjocka och lockiga hår ifrån". Ja för visst är det så att jag har lockigt hår också. Självfall som jag kan locka fram med hjälp av lite hårskum. Det hade jag inte heller som liten. Konstigt hur det kan bli. Men jag är nöjd för jag har alltid velat ha både långt, tjockt och lockigt.

Trots detta är jag för tillfället inte helt nöjd. Samma frisyr en längre tid blir liksom lite tråkigt kan jag tycka. Jag vill gärna hitta på något nytt. Något snyggt. Något som är snyggt på mig vill säga. Frågan är bara VAD? En sak är säker.... jag måste måste måste måste MÅSTE klippa mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!