2011-02-16

Helgen närmar sig!

Imorn ska jag på förskoleträff på förmiddagen och mellan 14-15 så har jag ett möte att närvara på. Det innebär inte många timmar på jobbet tillsammans med mina härliga barn och arbetskamrater. Även fredagens förmiddag innehåller ett möte så det är mycket av den varan just nu. Sedan tar vi helgen igen. Galet vad fort veckorna passerar. Denna helg har vi fullt upp...

Fredag = Hemmamatch mot Örebro. Henrik på planen, jag på läktaren.
Lördag = Klippa min kära svägerska. Försöka hinna kika på Magnus när han spelar match. Middag med Camilla&Jimmy, Sofie&Andreas. Längtar!!!!
Söndag = Vaknar upp hos mamma och åker hem för att göra INGENTING.

Inte helt fy skam helg att se fram emot va?



(stampelhuset.com)

4 kommentarer:

  1. Men vart ska du klämma in träningen då? Jag menar nu när det inte finns någon nästa gång att träna inför. Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där vännen! Tid för klipp och färg denna vecka?? Jag skulle kunna komma till dej i Filipstad någon kväll (ej tors). Och jag kan plocka med en Zumba dvd om du vill köra en klipp and get fit kombo!;) Kram/Jenny

    SvaraRadera
  3. Jenny: Hej Gumman! Jag är ledsen, men jag hinner nog inte det denna vecka. Har dessutom en konstig smärta i rygg/mage för tillfället som jag inte vet vad det blir med. Vågar inte boka upp några klippningar som jag sedan riskerar att inte orka med. Om du orkar vänta så kan du väl höra av dig lite längre fram, kanske till veckan, och se om jag mår bättre då?!! För klart jag ställer upp om jag kan och mår bra vet du.. :). KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hej min vän! Jag läste att du fått mystigt ont i magen. Usch och fy! Ta tid och kurera dej så bokar jag tid hos någon annan så länge! Det kommer fler tillfällen då jag behöver klippas. Stor kram!//Jenny

    SvaraRadera

Ordet är ditt!