2011-02-01

Munproblem




Idag är det en ovanligt tyst dag här hemma. Inte bara för att Henrik inte är hemma eller för att katterna sover. Nej, det beror mest på att jag har lock för öronen. Lite obehagligt, men samtidigt lite skönt. Nått som inte är skönt är "knölarna" jag har i halsen. Känns som när man försökt svälja en tablett och den inte rikgit slinker ner som den ska. Eller i varje fall så kan det kännas så ibland. Tror det kan vara svullnaden efter alla hostattacker. Inge trevligt alls!

På tal om otrevligheter så ska jag till tandhygienisten den 21 februari för undersökning av mina gaddar. Avskyr dessa besök och hoppas innerligt på att det ska bli en smärtfri visit och att jag slipper återbesök för att få någon tand lagad eller så. Usch... ryser i mig bara av själva tanken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!