2011-02-06

Vart tog denna helg vägen?

Det brukar gå fort, men denna helg undrar jag om den inte var kortare än vanligt?!!
Igår åkte vi till Vingåker factory outlet och shoppade. Detta var vad vi fick med oss hem...

IDA-MARIE
- Vindjacka i nyans rosa.
- Pumatröja i nyans turkos.
- Tigerjeans i nyans ljusblå.
- Kilklacksskor i leopardmönster.

HENRIK
- Löparbyxor i smalast variant.
- Skor i nyans svart/vitt.
- Kosta Boda Whiskeyglas.

Nöjda? Oh ja!

På kvällen njöt jag av god mat och temat schlager hemma hos Jenny i mitt kära Bjurtjärn. Mycket trevlig kväll även om vi saknade några kära vänner. Natten spenderades hemma hos mamma utan min älskade Henrik vid min sida. Det är alltid mindre trevligt, men nu är jag åter hemma och får åter sova bredvid min prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!