2011-02-10

Värd en slant?!!

Om du har gott om tid, inte för tjocka hårstrån, inte har känslig hud och köper med extra pads så är Derma Setas hårborttagningsfunktion absolut något för dig!

Nej, men helt ärligt så visst försvann det hår. Däremot tog ett ben så lång tid att jag valde att raka det andra med vanlig hyvel. Det gick dessutom åt några pads för ett ben och i ett paket får man med 5 pads. Nu kanske det går att använda dem igen om man har rätta knepet, men just då fanns ingen ork till att läsa sig till det. När jag duschade senare på kvällen så sved det dessutom väldans på det ben där jag använt Derma Seta-maskinen.

Detta paket innehöll dock mer än bara rakningspads. Det fanns massagepads som tydligen ska ge fastare hud och ta bort celluliter. Låter ju hur bra som helst. Det kan jag tänka mig är något för mig. Ordet massage säljer!!! hihi

Så, mina vänner (Therese), tänk en gång extra innan du lägger pengar på denna maskin. Iallafall i syftet att få dina ben lena och hårlösa... ;-)

Själv hade jag ju turen att få denna i gåva och då tackar man inte nej. Den hade ju som sagt flera funktioner!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!