2011-02-07

Såhär står det till idag!

Än är vi inte full skara på jobbet, men många barn kom tillbaka friska idag. Härligt! En utav mina arbetskamrater är dock hemma för tredje veckan då febern aldrig vill ge sig och hon fått lunginflammation. Stackare. Jag tyckte det var en pina att vara hemma och sjuk fredag-tisdag.

Henrik är ute och springer. Tur att någon är duktig i denna familj. Själv kämpar jag fortfarande med hostan när jag går mellan kyla och värme så än får jag nog vänta några dagar innan jag börjar min period av eftermiddagspromenader. När han kommer hem så ska vi åka med svärföräldrarna till Wasabutiken och köpa bröd, samt färsk pasta. Pasta blir det dock ingen ikväll för då ska vi göra en utav mina favoriträtter...

 
(dagensrecept.com)

1 kommentar:

  1. Åh detta ser smarrigt ut!
    Kika in i min blogg. Du har fått en award av mig. Kram

    SvaraRadera

Ordet är ditt!