2011-08-26

61 dagar kvar!!

Nedräkningen har börjat. Eftersom han är borta på obestämd tid så räknar jag med att han kommer hem om två månader. Känns bättre än att räkna med två veckor för då blir jag bara megabesviken om det blir längre. Nu är allt inom två månader en bonus. Ju tidigare, ju bättre dock SÅKLART!

Ikväll var det tänkt att jag skulle ut och äta med arbetskamraterna, men det har blivit framflyttat. Så vad jag nu ska hitta på är oklart. Kanske blir film i min ensamhet och sedan tidigt i säng. Mår inte helt hundra, så kanske behöver vila innan morgondagens kräftskiva. Då måste man ju vara på töpp såklart. Känns lite trist och ledsamt att åka dit utan Adam, men med det härliga sällskapet så ska det nog bli en lyckad kväll ändå.

Kanske, eventuellt, maybe att jag börjar med köket imorn eftermiddag. Det beror på hur lång sovmorgon jag unnar mig hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!