2011-08-03

Vid varje chansning finns en risk!

Jobb, mys med älsklingen på stan och promenad med underbara Milla. Det är vad jag hunnit med idag. Promenaden var både behövlig, skön och jobbig i ett. Jag har insett att jag måste satsa för att vinna, men att det innebär en chansning som lika gärna kan gå rent åt helvete och sluta med att jag blir sårad. Jag hoppas och tror inte att det kommer att ske, men vid varje chansning finns en risk.

Efter promenaden blev vi sittandes utanför Milla och Jimmy i någon timme. Att få tiden att gå är inga problem när vi träffas. Samtalsämnena tar vid varandra. Den värmen jag fick upp under promenaden försvann dock under tiden vi satt där och nu fryser jag istället som en tok. Planen nu är därför att njuta av en lång och varm dusch innan jag försöker få i mig något att äta.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!