2011-08-24

Allt handlar om Adam.

Adam har fått slutgiltigt besked. De åker på fredag. Jag känner en stor klump i magen och skulle kunna börja gråta när som helst. Jag vet ju att han kommer hem igen. Frågan är däremot NÄR? Jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom. Jag vet ju vad inläggen kommer att handla om de närmsta veckorna. Kommer garanterat att behöva ventilera mina känslor. 
Jag kommer att ha mycket tid att fylla nu när Adam är borta då jag gärna vill hålla mig så sysselsatt som möjligt. Kom gärna med förslag! (tack för de som redan anlänt) Kanske borde sätta igång och måla köket till veckan?! 

SNÄLLA SNÄLLA, låt dessa veckor gå fort och låt mig bara orka hålla humöret uppe trots den jobbiga längtan.  

underbar och älskad av mig

Förresten: Paketet har anlänt. Äntligen, och i rättan tid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!