2011-08-22

I´m back...

Funderar på om det kanske är dags att jag sätter fart på denna blogg igen. Har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på sista tiden. Har påbörjat fler inlägg, men är kvick på att radera dem innan jag hinner publicera dem. Har mest blivit framtvingade ord utan mening eller sammanhang. Lovar ingen kvalité framöver heller, men nåt ska jag väl kunna få fram.

Nu design är i varje fall ETT MÅSTE! Ska jobba på det!


Förväntade mig ett paket i brevlådan i fredags, men besvikelsen var enorm när jag kom hem på eftermiddagen och det endast fanns räkningar och reklam när jag lyfte på locket. Så nu hoppas jag verkligen att posten levererar idag. Väntar dessutom på några böcker som jag och mor har beställt. Jag måste ju ha något att göra när Adam reser bort (usch vill inte tänka på det).

Oj.. klockan tickar. Dags att avsluta rasten och gå tillbaka till småttingarna. Lunchdags snart!

2 kommentarer:

  1. ja nu får du ta tag i detta, saknar dig här på bloggen! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack vad du är gullig :)

    SvaraRadera

Ordet är ditt!