2011-08-31

Full rulle...

Gaaah... Det killar oroväckande mycket i min hals. Pallar INTE att bli sjuk just nu. Det som redan är såååå synd om mig!!!(?)

Idag har jag i alla fall tjänat lite extra kosing, blivit bjuden på smarrig mat, påbörjat mitt "måla-om-köket-projekt" och varit på me&i-party. Jaa, och så har jag ju jobbat såklart. Inte illa va? Jag håller mig sysselsatt. Precis som jag lovat mig själv. och lite till. 




I morgon ska vi ha möte på jobbet och när jag kommer hem så ska det slipas och målas. Skulle väldigt gärna hinna bli klar i början av nästa vecka så att jag kan påbörja mitt nästa projekt. "Få-ordning-på-garderoben-projektet". Hm... om det nu är möjligt.

Nej, nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig. Det är slitsamt att hålla igång heeela långa dagen. Riktigt effektivt inför nattsömnen. Sover som en stock om nätterna. Detta trots saknaden av... ja ni vet vem... bredvid mig. Suck och ledsen min! Men för var natt som går så närmar vi oss varandra igen. Det gillas! Det gillas mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!