2011-09-04

Det går i ett..

Helgen har gått extremt fort. Förmodligen för att jag har varit i farten mest hela tiden. I fredags beslutade jag mig för att bara åka hem och byta om för att sedan åka tillbaka till Filipstad igen. Det blev förfest hos Mange och sedan öltältet tillsammans med de bästa. Skitkul!!

Igår avverkades den fjärde kräftskivan för i år. Den innehöll sång, skratt och dans. Väldigt trevligt även om jag kände mig väldigt sleten på grund av denna jäkla förkylning jag dragit på mig. När jag kom hem igår natt så såg det ut som om jag inte sovit på flera veckor. Illa!

Idag blir det lunch hos mor tillsammans med resten av familjen. Därefter ska jag och mamma måla taket i köket. Nu måste vi sätta igång på allvar, så det blir klart någon gång. Vill gärna ha köket färdigt när prinsen kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!