2011-09-19

Känslostorm

Det finns så många ord för hur jag känner mig just nu... FÖRVIRRAD är ett utav dem.

Jag gick in och tittade på resor igår. Önskar så innerligt att jag hade pengar till att sticka iväg någonstans. Skulle verkligen behöva komma bort. Bort från allt, bort från alla tankar. Jag vet dock att jag inte kan fly från dessa känslor. De kommer att finnas med mig tills jag jobbat bort dem, eller tillåter mig att släppa dem. Frågan är om det är möjligt i detta fall? Det känns som om jag fastnat i någon annans nät och inte kan ta mig loss. Frågan är också om jag vill ta mig loss? Tänk om alla känslorna följer med? Även de jag verkligen vill ha kvar? Jag vet varken ut eller in. Jag vet varken hit eller dit. Jag är som sagt förvirrad.

2 kommentarer:

  1. hur är det med dig, vännen? <3 det är bara du skickar på fb eller så om du känner för det, :) STORKRAM!

    SvaraRadera
  2. Här finns det sängplats! När är det du vill resa? Jag är i sverige 29.9 - 8.10 men annars är jag här i Turiet. Kram//Jenny J

    SvaraRadera

Ordet är ditt!