2011-09-23

Konstigheter!

Idag har vi haft planeringsdag på avdelningen, vilket alltid innefattar ett härligt besök på kinarestaurangen. Kinabuffén innehåller inte bara kinamat utan även sushi, som jag älskar, så jag gick därifrån med dubbelt så stor mage som när jag kom dit. Sååå gott var det och sååå mycket åt jag. MEN...detta stoppade oss såklart inte från att gå förbi Konsum, så vi kunde köpa med oss lite godis till kaffet. Godis går alltid ner! Hur mätt jag än är. Konstigt det där!!

Nåt annat som är konstigt just nu är mina drömmar. Jag drömmer så mycket tokigt om nätterna och värst var det inatt. Jag vaknade vid två-tiden av en fruktansvärd mardröm. Det kändes så verkligt att jag hade god lust att ta mobilen och ringa personen i drömmen för att kolla upp så att det inte hade hänt i verkligheten. Tog mig säkert en halvtimme innan jag lyckades slappna av och somna om igen. Usch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!