2011-09-06

Sjuklingen!

Fick stanna hemma från jobbet idag på grund av denna fruktansvärda hosta jag dragit på mig. Hostade tills jag spydde igår (för er som vill veta de snuskiga detaljerna hehe) och idag känner jag mig alldeles svag i hela kroppen. Har känt mig dålig hela veckan, men jag är lite av den sortens människa som inte gärna vill sjukskriva mig om jag inte har någon feber. Nu blev jag dock tvungen. Kände direkt när jag kom ur duschen att jag nog inte skulle orka hålla igång hela dagen. Inser att jag behöver bädda ner mig idag, så att detta går över. Det värsta är att jag AVSKYR att vara hemma. Tycker så synd om mig själv och blir galet rastlös. Vill bara knäppa med fingrarna och bli frisk på studs. 

Nu ska jag föna håret, slänga på mig myskläder och sedan sätta mig i soffan med en kopp honungste. Kurerar med värme och vila!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!