2011-09-20

Jag tackar och tar emot!!

Fick ett sms från min älskade vän Frida idag...

"Hej! Har du sett att du har vunnit 500 spänn! Grattis gumman. Kram"


Min första tanke var... nu driver hon med mig. Sedan började jag fundera kring vad sjutton jag skulle ha vunnit på. Jag har inte deltagit i något lotteri. Jag har inte varit med i någon tävling. Nej jag blev tvungen att gå upp till stora avdelningen och fråga henne vad hon menade.

Det visade sig att jag ligger som nummer 7, i Filipstads kommun, bland de som förbättrat sina värden på konditionstestet. Jag hade förbättrat mig med 10 nivåer, eller vad det kallas. Haha, jomantackar!!

2 kommentarer:

  1. Det är många fler företag än Filipstads kommun som är med och tävlar. Du gjorde ett toppenjobb gumman!

    SvaraRadera
  2. Tack Vännen...synd bara att jag nu har så hög press på mig inför kommande test ;P.

    SvaraRadera

Ordet är ditt!