2011-09-06

Förskollärare/Målare

Drog på mig målarkläderna så fort jag kom innanför dörren idag så nu är andra strykningen gjord. Tredje och sista blir förhoppningsvis av i morgon. Kommer att bli sååå mycket ljusare, snyggare och trevligare i köket nu. Mycket mer "min stil". 

Annars då? Hm.. ja ni, jag har ju redan nämnt att denna vecka inte är min vecka. Jag tror dock det mesta beror på att jag inte mår helt prima. Jag hostar som en galning och allra värst är det ju på nätterna. Hängig, dåligt med sömn, bortrest pojkvän, problem med bilen, MED MERA.... inte konstigt humöret sänks. Får kanske hitta på nåt extra skoj i helgen. Frågan är vad? 

Nu blir det "Ensam mamma söker" på tv3-play och en tallrik med värmande soppa (med galet mycket vitlök).

2 kommentarer:

  1. Vad sägs om en utgång i Örebro på lördag? ;)

    SvaraRadera
  2. Det gillas och det behövs!!!! :)

    SvaraRadera

Ordet är ditt!