2011-09-29

Imorn är det fredag!

Helgen börjar fyllas med planer. Det gillas!! Det får mig att se fram emot helgen lite extra, och den är ju faktiskt snart här. Längtar dock som mest på morgonen när klockan ringer. Då tänker jag bara på vad härligt det ska bli på lördag när jag får sova ut!!! Även om jag inte sover jättelänge så är det bara underbart att slippa ställa klockan!

Ikväll ska saxen fram och därefter måste jag inhandla nåt smaskigt till fredagsfikat imorn. Vettja vad man ska hitta på..?! Hembakat blir det då i varje fall inte. Det har jag varken tid eller ork med.

Fasiken vad fort en halvtimme går när man har rast. Känns som att jag knappt hinner slå ner rumpan innan det är dags att sätta fart igen. Så nu ska jag ta med mig kaffe till tanterna som står ute i solen och har det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!