2011-01-19

Besöker toaletten i sömnen.

Igår låg jag och läste en stund innan jag skulle sova och runt 22-tiden så kände jag att jag var tvungen att kissa innan jag släckte för natten. Jag passade då på att pussa lite på min tentapluggande sambo som satt i köket. Sedan gick jag och la mig. Somnade på direkten.

Vaknade plötsligt till och kände att blåsan var full. Reste på mig och då utbrister Henrik.

Vart ska du?
På toaletten.
Men du var ju på toa för en halvtimme sedan!?

Jag fortsätter min gång till toaletten, gör mina behov och går sedan tillbaka till sovrummet. Då frågar Henrik igen:

Men visst var du och kissade nyss?
MEEEEN, inte vet väl jag!!!!! Sluta tjata!

Haha, ja man kan väl konstatera två saker utifrån sådana hära händelser. För det första så har jag otroligt liten blåsa och för det andra så klarar jag tydligen av att både kissa på rätt ställe, tvätta händerna OCH föra ett, om än ganska otrevligt, samtal med min kära sambo medan jag sover. Det är bannemej inte illa. Det roliga är att jag dagen efter minns delar av de samtal vi har, men just i den stunden så är jag totalt väck.




Ikväll har jag pimplat jättemycket vatten så denna natt kan sluta hur som helst. Vi kan ju i varje fall hoppas på att jag får behålla mitt sunda förnuft och därmed fortsätter besöka toaletten när jag blir kissnödig. 

1 kommentar:

  1. Yes vi ses imorgon vid 15 :) tror de flesta har bokat in 3 sittningen. Längtar så fruktansvärt tills allt är över :)

    SvaraRadera

Ordet är ditt!