2011-01-27

Här har hostan tagit över!

Det har retat i halsen precis hela dagen och huvudet har inte riktigt hängt med. Låter så fjantigt när jag hostar, men bränner i hela bröstet och ryggen. Har till och med blodsmak i munnen. Skulle ha klippt tre små flickor idag, men fick ställa in. Tur var nog det för när jag kom hem visade termometern på feber. Skulle vilja lägga mig en stund, men hostan tillåter inte riktigt det. Ska dricka en kopp te med honung och hoppas på att det lindrar lite. Jag är inte sjuk så ofta så när jag känner mig såhär vill jag gärna bara tro att det ska gå över när jag vilat en stund. Vi hoppas på det även denna gång... avskyr att vara sjuk. Blir galet rastlös!

Nej nu är det slut på "tycka synd om mig själv" inlägget.

1 kommentar:

  1. hade jag vetat det så hade du kunnat fått lite hostmedicin av oss, om det var det du saknade från apoteket :p nässpray har vi också, ibumtetin. vi är nog apoteket kanske! :) haha..

    SvaraRadera

Ordet är ditt!