2011-01-15

En helt ny, men spännande, värld!

Har fått lite scrapbooking-saker från mamma och har sedan på egen hand experimenterat och försökt skapa lite kort. Kan inte så mycket än, men har gjort lite födelsedagskort och julkort med de material jag förstått mig på hehe. Några utav mina arbetskamrater är väldigt duktiga på att skapa fina kort (se till exempel Fridas sida) och de kan förhoppningsvis lära mig ett och annat i framtiden.

Här får ni iallafall lite smakprov på vad jag gjort hittills.








Det första är födelsedagskortet systeryster ska få imorn. Resten är julkorten som skickades i år. Har en ganska enkel stil just nu och är absolut inte nöjd med alla, men träning ger färdighet!

2 kommentarer:

  1. Jättefina! Det enkla är oftast det svåraste att få till men du har lyckats. Med tiden kommer du säkert att pröva på en massa olika stilar. Jag har kortmakat i flera år och ändrar fortfarande. Det finns så många tips i bloggar som man bara måste testa...och så många nya produkter man måste köpa.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Scrapbooking är det roligaste som finns! även om jag inte gör kort, utan bara LO:s. jättefina kort du har gjort!

    Kramiz

    SvaraRadera

Ordet är ditt!