2011-01-04

Nu får det bannemej sluta snöa!

Det var inge vidare roligt att åka 12 mil i detta väder! Självklart mötte jag en hel drös med lastbilar längs vägen dessutom vilket gjorde sikten ännu sämre. Blir irriterad på flera utav mina medtrafikanter också som gör idiotomkörningar och sedan gasar på så att de försvinner fortare än kvickt ur sikt. Inte konstigt det sker olyckor i trafiken. Man får bara vara nöjd och glad sålänge man själv eller någon kär slipper undan.

När jag slutar imorn så ska jag och älsklingen hämta hem våra lurviga. Saknar dem!! Vi ska samtidigt bli bjudna på trerätters hemma hos Mamsen. Systeryster, samt bror med familj kommer också. Kan inte bli annat än en toppenkväll.


Var tvungen att lägga upp denna snygga (?) bild på oss som är tagen i somras på Sofies födelsedagsfest. Längtar lite till sommaren nu känner jag. Eller ganska mycket om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!