2011-01-18

Hinner vi med annat? :P

Jag och Henrik följer tillsammans dessa serier:

- One tree hill
- 90210
- The secret life of the american teenager
- Solsidan
- Cougar Town
- Gossip girl
- Greek
- Fringe
- Vampire diaries
- True Blood

jag följer dessutom...

- Greys anatomy
- Private Practice
- Brothers and Sisters
- Make it or break it
- Hellcats
- The Bachelor
- Miami medical

Henrik följer dessutom...

- Dexter
- Sons of anarchy
- Walking dead

Klassas vi som serienördar då?





Förresten...
Det sker märkliga ting på mitt jobb. Saker ingen riktigt kan förklara. Ja jösses haha....

och vet ni...
Jag har skaffat linser. Ser dock jättesuddigt i dem, men det kanske är ovanan? Vi får hoppas på det!!!

2 kommentarer:

  1. Inte är du spökrädd?
    Hoppas att det gick bra i skolan idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag såg as suddigt i början med mina linser, efter ett tag så såg jag bara suddigt efter konturerna på linserna men nu så är allt bra :) ser galant! så du vänjker dig :)

    SvaraRadera

Ordet är ditt!